أنا مش لاقيني... عادل داود

أنا مش لاقينى... كلماتى. أناعــــــــــــــادل داود..... 
أنا مش لاقينى. والزمن ماحينى. أنا عملت............ إيه
تاهت خطايا وسنينى.زاد آنينى.. كل ده................ ليه
نارومرار كاوينى.الكل.نسينى.ماليش قلب.أتسند عليه
حظ مال دنيتى واخدانى شمال.كسرنى الزمن بإيديه
أنا مش لاقينى.... 
رومشى دبلانين.وعيونى مغربين. وحياتى آه.. ودمعه
مشاعرى مجروحين. عايش حزين على ضى..... شمعه
صاحبى الصبر.ماكنشى بخاطري  جبر.ودمعتى. لامعه
أنا أيوب.اللى.الأذى عنى مابيتوب.الدنيا لآهى. سامعه 
أنا مش لاقينى.... 
تايه.ف الكون.عذابى ألف لون..اناخلاص..راح.. ومات
صعب حد عايش ومابيتكلمش وصراخه. كله....سكات
خِلص خلاص الإخلاص.وأنا  مبدورفى كل..... القارات
أنا.مستنى وعدى.والقلب شبع من عذاب......... الآهات.
أنا مش لاقينى... 
كلهُ منى راح مش باقى غير دمع وجراح... ونار....آلام
مبقتش أفكر.. على كل حاجه مُجبر وسكت.......الكلام
أنا كُنت وراح.كان الهم دباح.قلبى ف نواح....... وغمام
وداع ياكل حاجه حلوه. والافراح والغنوه.فلت. الزمام
كلماتى.. 
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادل داود.....

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ماللوطن... عبد الرزاق سعدة

من بين الامي..علي اسماعيل الزراعي

خذني اليك... علي اسماعيل الزراعي