عكس بعض...علي ابو المجد

 ..(( عكس بعض)) ....

    انت مش انا  وانا مش انت .. انا غيرك وانت غيرى 

  فى مدينه مش مدينتى  .. احنا اتن2ين عكس بعض ..

             واحسن قرار بينا كان هو البعد.

                                     ..*&..

حبيتك ايوا انا  مانكرش ..وصونتك على قد ماصونتك 

 ومنك مالاقتش ... غير الهجر والجفا . وقلبك خالى الصفا

            والأخلاص اختفى ويا ايام البعد... 

                                     ..*&..

   .اتارى الهجر دا  لعبتك ..  والغدر دا نصيبك وقسمتك ..

 .   وياريتنى عرفت علتك..  ماكنتش.وعدتك بأى وعد.*.

      انت  مش اناوانا مش انت .. انا غيرك  وانت غيرى

                       . فى مدينه  مش مدينتى.

....         .....      ...  ...    ..  && ...   ... .....    ..... 

.... تحياتى /على ابو المجد

..21/6

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ماللوطن... عبد الرزاق سعدة

سيد قلبي... ياس ياسمين

الحسود..خواطر بن قاقا