مفاجأة من العيار الثقيل..زهير جابر

 ( مفاجأة من العيار الثقيل ).

 * قالت  له

أنا  جاي  اودعك

لكن  

تاركة  لك  قلبي  معك.

أنا  راح  أغيب

ومش  هشوفك  

يا  أغلى  حبيب.

البابا  

جالو  نقل  لمكان  بعيد !!

تلفوني  معك

ومش  هقطعك

ما أنت  عارف

حياتي  أنا 

ابتدأت معك 

من جديد.

* سمعها  للآخر

محركش  ساكن !!!

عصبت  و اتنرفزت 

* قالت  له :

طب  غير  عليا

بين لي إنك خايف

لأضيع  منك  

وارتبط  تاني  وأنساك

و أنسى حبي  الأولاني  !!!!

* قال  لها :

لو  عملتيها  تبقي  محبيتنيش.

أنا  اتفقت  مع  ابيك

الليلة  جاي  اخطبك

وقبل  ما  يسافر  ابوك

هتجوزك

قلت  ايه ؟؟؟!

* من الفرحة  هجمت  عليه

وبقبضة  يدها على صدره  ضربته

و قالت  له  : والدمعة  بعينها :

  (  يا  سمك  ) !!!

ومخبي  عني

  من  الأول

و ما قلتش  ليه  ؟؟؟!!

بقلمي

د. زهير جابر

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ماللوطن... عبد الرزاق سعدة

سيد قلبي... ياس ياسمين

الحسود..خواطر بن قاقا