انتي مش شايفة...بقلم علاء احمد عبد النبي

...#إنتي_مش_شايفة#...
    ***************
كلمات/علاء أحمد عبدالنبي
********************
مش جديد الجرح منك..
أصل خت خلاص علية...
بس نفسي يادنيا أقولك ...
حطاني فى دماغك لية......؟
إنتي مش شايفة إلا أنا. ....؟
دا إنتى يادنيا ملانا......
سايبة كل الخلق ديا....
ونزلة فيا كدة إهانة....!!!!!!!
دا أنا ليا حق فيكى
زى كل الناس التانية....
دا أنا ليا حق فيكى
ولا أنا من دنيا تانية....
أعمل إية علشان تنسيني...؟؟
دا إنتى خلصتي دموع عينى...
رايحة جاية تدوسي عليا..
وبردوا مش عايزة تسبينى...
مش عارف إية  بينى وبينك....؟
حطاني كدة قدام عينك. ..
وعليا سنا سكاكينك. ..
إنتي عايزة تموتينى....
إنتي مش شايفة إلا أنا ....؟
دا إنتى يادنيا ملانا. ...
سايبة كل الخلق ديا. ..
ونزلة فيا كدة إهانة......؟
يوم ما يبقى الفرح عندك. ...
عارفانى ومبتبصيش...!!!!
واما يبقى الجرح عندك ...
بتدوسي ومبترحميش...؟
إنتي لية قايمة بدورين؟
معاية مش زى التنيين. ..
بتعمليني بوش واحد. ...
ومع الباقى إنتى بوشين. ..
كفاية قلة قيمة وذل..
رخصتينى فى عيون الكل. ..
ولا فرحة منك بتطول. ..
أهرب منك أروح على فين. ..
إنتي مش شايفة إلا أنا. .
دا إنتى يادنيا ملانا. .
سايبة كل الخلق ديا. ..
ونزلة فيا كدة إهانة. ...

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ماللوطن... عبد الرزاق سعدة

سيد قلبي... ياس ياسمين

الحسود..خواطر بن قاقا