لحظة حب..علاء احمد عبد النبي

 ........#لحظة_حب#........

         **********

كلمات/علاء أحمد عبدالنبي

         ****************

لحظة حب....

إتمنتها سنين وسنين..


لحظة حب....

منك مش من ناس تانيين...


لاكن...؟؟؟

كنت.. بحاول أدارى هوايا..

كنت ..بخبي الشوق جوايا...


رغم إن أنا ملقتش سعادتى..

غير فى وجودك وإنتى معايا..


كنت بحاول أقرب منك....

كنت بجيلك أي مكان...


كنت بخاف دايما وأنا جنبك..

شوقي ولهفت قلبي تبان..


كنت بحاول دايما أصارحك..

كنت بدقق أوي في ملامحك..


لكن...؟؟؟

كنت بحس بشيئ بيحوشني..

ويرجعني ويخوفني إني....

أقولهالك...


حاجة قوية بتهددني...

وترددني وبتمنعني...

أوصلهاك.......


#لحظة_حب#


لحظة حب رسمها فى بالي..

حلم حلمته سنين وليالي..


إني أتكلم .إني أسلم...

إني أحكيلك ع إللى جرالي...


كنت بخاف دايما م الماضي..

إنه يكون الحاجز بينا...


كنت أتمنى تكوني بلادي...

أسكن فيكي كأني ف جنة...


كنت بشوف ف عنيكي جمالك..

كنت أتمنى إني اقولهالك..


لكن.....؟؟

كنت بحاول أدارى هوايا..

كنت..بخبي الشوق جوايا..


رغم إن أنا ملقتش سعادتى.

غير فى وجودك وانتى معايا..


.......#لحظة_حب#......

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ماللوطن... عبد الرزاق سعدة

سيد قلبي... ياس ياسمين

الحسود..خواطر بن قاقا