طول بالك... ابراهيم الافندي

 طول بالك شعر غنائى

بقلم ابراهيم الافندي

طول بالك بس عليه و انا أراضيك

بس إستنى عليه شويه وعيوني ليك

سيبنى الاول أدوس على يأسي

وأشور على نفسي وافكرفيك

يمكن بالشوق اللى فى قلبك

والطيبة اللى بتملى عنيك

اقدر انسى خداع وخيانة ناس قبليك

طول بالك بس عليه وانا اراضيك

بس إستنى عليه شويه وعيونى ليك

انا فى اديا اعالج قلبي و أداوي كسُوره

بس انا ح اتكلم مع قلبي كمان و أشوره

سيبني الاول ارمم قلبي لاستقبالك

انت اكيد تستاهل حبي و انا قايلالك طول بالك

طول بالك بس عليه وعيونى ليك

بس استنى عليه شويه وانا اراضيك

سيبنى الاول ادوس على يأسي

وأشور على نفسى وافكرفيك

يمكن بالشوق اللى فى قلبك

والطيبة اللى بتملى عنيك

اقدر أنسى خداع وخيانة كانت قبليك

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ماللوطن... عبد الرزاق سعدة

من بين الامي..علي اسماعيل الزراعي

خذني اليك... علي اسماعيل الزراعي