مش انت ...علي ابو المجد

 .. *مش انت حبيبى*..

انت مش انت واحد تانى .. داللى قدامى وعينى شايفاه 

     ..بتدارى عيونك ليه منى .. وبتبعد ايدك ليه عنى .

.     فيه ايه قول طمنى .. حبيبي فيك انا مش لقياه ..


        احوالك مش عجبانى .. دايما سرحان بتفكر ..

مش حاسس بيا وبوجودى. .. على طول شيفاك متغير ..

احترت واحتار ويايا دليلى .. والعقل بات متحير .

....                       .مش انت حبيبى....

مش انت حبيبى  اللى عارفاه ..  اللى قضيت   انا عمرى معاه ....

انت مش انت   واحد  تانى   ..  حبيبى فيك   انا مش لاقياه

مشاعره بارده واحساس تانى. .. داللى اناحاساه وعينى شايفاه

  واحد تانى مش لاقى نفسه  ..    اقوله كلام  بيرد بعكسه ..

.........       مش حاسس بيا   ..  وانا  وياه 

                                    .. && .  .

.    فيك ايه   مالك قوللى   . ..   ايه شاغلك .وباعدك عنى 

   مشاعرك ليه كده مضطربه ..     واجى اقربلك تهرب منى .

      فيه حاجه مش مظبوطه ..  وانا    مش مبسوطه ...

                        ماللى انا حاساه.؟.

فين الضحكه اللى فى شفايفك .. ليه بتدارى عنى مخاوفك.

ليه الهم ده كاسى ملامحك   ..   قلبى حاسك وكمان عارفك.

عندك شك انى بحبك    ..    واللا انت خلاص مشغول قلبك.؟

                قول  ريحنى ..ان شالله تجرحنى  ..

              موت احساس ..  جوايا دبحنى..

                   حاولت كتير ان انساه *

         مش انت حبيبى اللى .. اللى انا عارفاه.؟

                            ..&&..

تحياتى/على ابو المجد محمد.

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ماللوطن... عبد الرزاق سعدة

سيد قلبي... ياس ياسمين

الحسود..خواطر بن قاقا